lördag 10 december 2011

Lördag på sta´n

I dag ska jag och J gå och julhandla lite, innan vårt årliga event "jul på sta´n" går av stapeln. Varje år bjuder vi in vänner och bekanta att träffas på någon restaurang/pub för att önska varandra god jul mitt i all stress och press. I år blir det på The Bishop´s arms på Avenyen runt 17.00. Tyvärr kan nästan inte en enda av mina vänner komma, men så där är det. Johan har några från sin vänkrets plus hans bror med fru som kommer. Dessutom kommer lilla B och kanske någon mer som hon "känner" att dyka upp! Spännande...

Vad gör ni en dag som denna, kära läsare? Berätta - jag är nyfiken!

3 kommentarer:

  1. Du, en sak jag är nyfiken på. Du har ju en massa fiffiga saker. Det är allt från fina formar, köksredskap, diverse elektriska hushållsmaskiner till en himla massa scrapbookingmaterial. Hur klara du av att husera allt?
    Kram, S

    SvaraRadera
  2. Förresten, vad jag gör en dag som denna? Skjutsar söner. En som inte kan köra idag, en som inte har körkort. Lite hit och mycket dit. En kör faktisk själv också, till Växjö. Ska vara chaufför imorgon också, då bär det av till Kalmar - innebandy.
    Gissa om oljeshejkerna gillar oss.

    Flera kramar, S

    SvaraRadera
  3. Ja du, kära S! Visst är det vissa problem med att hysa alla formar och pysselgrejer. Men jag har ju ett eget pysselrum med skrivbord, hyllor och lådor. I köket finns en del plats och det andra har jag i källaren. En del står i kolonistugan och annat står framme. Jag önskar att jag hade ett jättehus och ett jätteskafferi!
    Kramar!

    SvaraRadera