måndag 6 mars 2017

Snön faller...

Ute ligger nyfallen snö, just som en börjat hoppas på vår med nyuppkomna snödroppar, nyss avtagna sommardäck (inte bra!) och sneglande på trädgårdsmöblerna som står tätt hoppackade och väntar. Själv hade jag grillpremiär i lördags, vilket är två veckor tidigare än förra året.

I dag promenerar jag till jobbet. Jag är en av de människorna med turen att ha väldigt nära till min arbetsplats. Det gör att jag går dit på tio minuter. Också väldigt skönt när jag ska hem. Inte minst då vi i dag ska försöka med bedriften att hämta hem nytt golv till två rum i lägenheten. Det är renovering som pågår och nu är det snart bara köket kvar. Sedan är allt nytt i vår lilla trea. Bilder kommer.

Ha en fin dag, kör försiktigt eller ta ännu hellre bussen, ni som kan. Tänk på att tid är ingenting men livet är allt!


1 kommentar: