måndag 13 augusti 2012

En blogg kryddad med indiska influenser!

I dag tycker jag att ni ska titta in hos Amy´s piece of cake för att delta i hennes fina utlottning om kryddor m.m. Amy firar ett år som bloggare och har verkligen lyckats bli populär. Det är inte svårt att förstå med alla godsaker hon presenterar på bloggen. Dessutom skriver hon på ett personligt och trevligt sätt. Jag har lärt mig en massa saker som trogen läsare av denna härliga blogg!
 Jag önskar Amy lycka till i fortsättningen!

1 kommentar:

  1. Jag har aldrig kikat in där. Gör ett besök där imorgon. Vet du, jag har verkligen funderat på detta med rymliga och praktiska kök idag. Funderat på matlagning och bakning. Och hur stört omöjligt det är att hålla riktigt rent och fräscht i vårt kök.

    Kram Ann-Louise

    SvaraRadera