söndag 18 november 2012

Jag bugar ända till marken!

Jag har fått en blog award (blogaward? Ska det särskrivas eller?) av fina mat- och klok-bloggarna Anki och Håkan i Mårtenssons kök. Dessa två tillhör toppbloggarna för mig och jag bugar ända ner till marken när jag läser de fina orden de har skrivit om mig. Kika in hos dem om du är nyfiken - jag blev i alla fall så väldigt glad över deras motivering.

Som amatörbloggare är jag ibland lite osäker på vad jag ska blogga om. Jag vet ju att det inte är bra att vara för privat i sina inlägg, men ändå lite personlig. Balansen är svår och jag funderar ibland på om jag lägger ut för mycket? En och annan elev har ju kikat in hos mig, det vet jag. Men det gör väl inget att man delar med sig av sina minnen, tycker jag.
En sådan här blog award ska resultera i att man själv skickar den vidare till fem bloggare som man tycker är något alldeles extra. Nu gjorde jag detta alldeles nyss, och då jag har svårt att välja ut fem nya favoriter så där i en hast (jag har nog gett den till de flesta av de bloggare jag följer) så väljer jag att skicka ut den till alla ni duktiga, kloka, strävsamma bloggare som på ett så fint sätt delar med er av kunskap, tankar och fyndigheter mer eller mindre dagligen. Tack och kramar till er!


1 kommentar:

  1. Hahaha, mat- och klokbloggarna, tack för den:)
    Vi tycker verkligen precis så som vi skriver, dina inlägg resulterar i så mycket prat vid middagsbordet så du anar inte. Så många minnen du framkallar i våra hjärnor:)

    Den enda som kan känna hur balansen är och ska vara är ju du, vi tycker att du gör ett kanonjobb och har aldrig känt att det blivit "för nära".

    Bra att skicka vidare den som du gör också, då får ju alla glädje av priset!

    Kramar till dej

    SvaraRadera