tisdag 13 november 2012

Köptips!

I fina nätbutiken Elisabets Eco And Stuff kan du faktiskt köpa ringblommeolja. Det kom jag på först nu, efter förra inlägget. Elisabet är en stark och vacker kvinna som har öppnat en nätbutik med fina saker som man gärna vill att Tomten ska bära hem till en. Nu i november utökar hon butiken för att också sälja av närliggande gården Skärfvas matsortiment. Vi pratar då produkter av hög kvalitet och för veganen och vegetarianen är butiken en dröm.

Jag byter inte julklappar med någon utom barnen i år (lugn, Pernilla, du räknas till barnen!) men jag måste nog göra lite inköp hos Elisabet. Om inte över nätet så när jag åker ner till Karlskrona över jul för första gången på 28 år.


För er som tycker om vackra saker kan jag även tipsa om att vackra och kunniga Malin öppnar en fin butik som heter Annies stuga 23 november. Malin lagar mat som får dig att sucka av välbehag och delar gärna med sig av sina recept på bloggen Malins Diner. Kika in där så återkommer jag med mer information om hennes butik längre fram. Själv ska jag ta en tur dit snarast, för att äntligen få träffa en av mina favoritbloggare! Butiken har en tapet som får mig att längta till sommaren...


Malins fina butik!


5 kommentarer:

  1. Tack söta snälla rara Erika för länkningen. Du får låna hur många bilder du vill för det ändamålet.

    Jag ser så fram emot att få träffa dig!

    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Bra med lite köptips, vi är så dåliga med att hitta shopping på nätet (så länge det inte rör sig om böcker eller resor/hotell).
    Malins butik följer vi med spänning, det känns ju nästan som man är lite delaktig:)

    Kramar

    SvaraRadera
  3. Men nej är det sant jag hade skickat en kylskåpsmagnet och biscottikakor i ett tvåpack : ( gör ett nytt försök en annan dag buhuuuuuuuu Kanske hade kuvertet gått sönder? kram på dig fina du! kram Sofia

    SvaraRadera
  4. Åh titta porslinet! Rött och prickigt! Härligt :)

    Kram!

    SvaraRadera
  5. Blev lite orolig där ett tag...
    Men jag vet ju att man kan lita på dig!

    Puss o kram hela da´n!

    SvaraRadera