lördag 24 december 2011

God jul!

I dag blir det ett kort inlägg, som endast vill förmedla stor kärlek till er alla! I juldagarna ska man (som alltid) vara snäll mot varandra och må bra. Försök slå av på alla krav och måsten. Jag har hafte n fantastisk julmorgon med mina två älskade barn - mer kan man inte önska.
Bilden föreställer min bästa jultavla - handgjord av mig själv för sådär tjugo år sedan. Materialet är gammal vrakved och en brödspade som sett sina bästa dagar. Tomtarna och grisen är gjorda av små träplattor från Panduro och filt. Ansiktena målade jag på fri hand. Det är lättare än det ser ut. Så där - nu fick ni ett pysseltips i alla fall, haha! Svårt att låta bli när man är en pysseltant ut i fingerspetsarna.

Till er alla från mig - en riktigt god jul! <3 <3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar