onsdag 7 september 2011

Avstannad renovering

Efter en olycka med det nya badrumsgolvet är renoveringen avstannad. GolvBosse var hemma imorse och lade på ny färg på skadade partier på golvet, men det hjälpte inte tyvärr. Därför har jag tappat både lust och fart att fortsätta fixa badrummet den här veckan. Jag får ta nya tag nästa vecka då det är lite lugnare på såväl hemmafronten som på jobbet.

Till något mer positivt: I dag börjar jag min kurs i Normkritik, sex- och samlevnad på Lärarahögskolan. Det är en kurs för yrkesverksamma lärare och jag får 7,5 högskolepoäng ytterligare när jag är klar. Det ska bli spännande att se vilka de andra "eleverna" är. Förmodligen lärare från Göteborg precis som jag själv.

Och jag som sa att jag "aldrig skulle plugga igen". Man lär så länge man lever. Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar