måndag 10 juni 2013

Hemma igen

Hemkommen från Skottland stupar jag strax i säng efter tre dagars ätande (bilder kommer), shoppande (OMG vilka butiker!) och kulturella utsvävningar (jag har suttit där JK Rowlings delvis skrev den första Harry Potter-boken.)

Staden ligger i tu-delad med en sänka mellan dessa två delar. Gultörnet blommade galet vackert!

Jag är helt färdig efter att ha stigit upp halv fyra imorse, flugit till Göteborg och sedan jobbat hela dagen för att ägan kvällen åt att packa upp. Tack gode gud för att lilla B lagade middag när jag var så trött!

Sov gott! Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

6 kommentarer:

  1. Välkommen hem bästa Erika, verkar som att ni haft en riktigt bra resa, så härligt! Vi gläds med dej och ser fram mot att få se bilder, läsa om allt ni gjort och framför allt ätit:)

    Sov sött,
    godnattkramar till dej.

    SvaraRadera
  2. Det låter underbart!! Skottland...Tänk att få resa dit. I mina drömmar kan jag och vem vet, en vacker dag även i verkligheten. Blir kul att få läsa mera om det sen när du vaknat till ordentligt. Sov gott! Det är bra att du haft det bra men ännu bättre att du är tillbaka igen och bloggar ;)

    Kram & sov gott inatt! Och alla andra nätter också förstås!

    SvaraRadera
  3. Skall vara roligt att höra om dina dagar i Skottland! Sov gott, kram!

    SvaraRadera
  4. Längtar efter att få höra/läsa mer om er resa : ) sov gott fina underbara Erika see u!

    SvaraRadera
  5. Välkommen hem! Ska bli roligt att få titta på alla bilder! :)
    Ha en toppen tisdag!
    Kram
    //Lana

    SvaraRadera
  6. Härligt med resa och underbart landskap förstår jag. Har inte varit i Skottland men på Irland och det är riktigt vackert där med, kram på dig!

    SvaraRadera