söndag 31 juli 2011

Hemma bäst

Ikväll kom jag hem från Karlskrona och en härlig vecka där, med släkt och vänner. Det var sol i två dagar men sedan regnade det mest. Vi har dock haft det bra och gjort många olika saker, som jag kommer at berätta om här i bloggen. Fast inte ikväll, för jag och lilla B ska åka till kolonin och sova där. Vi kommer hem på tisdag igen. Håll till godo med ett par bilder till dess:

En fin gammal bro i Nättraby, där jag växte upp

Min bror Martins odlingar. Vi fick fantastiska rödbetor till
middag. Gratinerade med getost - mums!!!
Stenen i kossehagen, från vilken jag fick min bror att hoppa
när han var liten. Ett stort hål i pannan blev resultate. Men han
säger att jag bar honom på ryggen hela vägen hem.
Ha en skön kväll alla där ute!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar