söndag 17 juli 2011

Söndagstrött

Igår var det fest och vi var där mellan 16.30 och 02.00. Därför är det lite segt i dag. Jag cyklade hem från J som bor i Mölndal imorse, i regnet. Sedan hundpromenad i regn, vilket ingen av vovvarna uppskattade. När jag kommit in kokade jag kaffe och sedan har jag ägnat mig åt att skura kakel i köket och städa lådor. Ganska trivsamt om man försöker att se det som pyssel. Mirakeltrasan är precis vad namnet säger. Så nu har jag ett rent kök och ganska bra ordning i alla lådor.

I dag blir det inget trädgårdsarbete, så de enda bilder jag lägger upp i bloggen är två från juni i år. Det är lilla B och vovvarna, som ni säker ser.



3 kommentarer:

  1. Oj det låter som du haft det hektiskt!!! Och mycket motion :)) Visst är det härligt att få det rent och fint!! Jag skulle ha behövt städat här hemma också men det har mest blivit pyssel utomhus idag!! Fina bilder på lilla B och vovsingarna :)

    Kraaaaaaaaaaaaaam aka

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  3. Vissa dagar pysslar man ute, andra inne. Det härliga är att ha gott om tid när man gör det. Kram!

    SvaraRadera